Liku-liku kehidupan

Daisypath Graduation tickers

12 December 2010

[my boo,,my fiance,,my babe,,my wife]


sume tu belongs to Nur Syahirah Bt. Sa'ezan..Yang no kad pengenalannya 930626-06-****..hehe..1st aku AIM pompuan nie dari aku form3 lagi...usha punya la usha...berlagak gila nk tau dak..dulu dia senyap jaa..aku yang buas gila..haha..pastu..bila aku dpt taw dia ada scandal ngan spe ntah..aku pn da lupe..aku bia jelah..huhu..hampir putus harapan dah..

tetapi,,bila naik form 4 jer..scandal dia tu pikir pompuan nie macam trade in selipar jer..aku geram gak laa..bodoh betol..pompuan bknyer murah taw!! lepas tuu.. dah aku dpt taw tu..aku cuba2 laa buat2 baik ngan dia..rupa2nya dia pun baik..hehe..nie laa turn aku pulak nak ngorat..haha..mula2,,aku cari no fon dulu..dapat gak..hehe.. time tu laa..aku start msg,,msg p la..tak tahwan punca pn msg gak..maklum laa,,style laki nak ngorat..hehe..Patu nk jadikan crita..Time aku lepak ngan member HKC aku kt The Store..Dye msg aku..Yang dye kuar p cycle..hahaha..nak tergelak jugak..Pastu,,t'tibe dye tnye aku.."BFF nak x?? xnak xpe"..aku pun dgn perasaan serabut bercampor dgn xtaw apa lagi.. Aku accept jer lah..kisah ape org nk ckp..aku cple ngn budak baek..dah la aku time tu jahat..haha..

Haha..pastu, masok form 5..time aku ngn dye dok msg2 ape sume,scandal ape sume..Tibalah saat yang d'nantikan..aku wat berani tnye dye..pasal cple2 nie..hahaha! malu gila apa xtaw..time dah aku tnye mcm tu..dye terima jer..heran gak aku..nape mudah sangat..! hahaha..! akhirnya pompuan yang aku AIM selama ini,,susah gak nk dpt..hehe..Jd lah tanggal 18 Mei 2010,pukul 7.46pm..time hari guru kt sekolah..haha..tulah time aku cple ngn dye..

2 comments: