Liku-liku kehidupan

Daisypath Graduation tickers

25 August 2011

Awak..

awak.. sy x boleh tido la mlm ni.. sy rindu awk sangat2.. raya tahun ni x best la awk.. sebab xde awk..awk mesti bestkan dpt balik kampung raya tahun ni.. huhu.. sy rindu awk la SYAHIRAH SA'EZAN.. dah nk dekat setengah tahun dah kan kita x jumpa.. bnyk sgt kenangan pahit kita.. awk, sy mintak maaf sgt2.. sy bnyk salah dgn awk.. kat uitm ni sy dah xde sapa2 dah.. just ada kwn2 ja.. sy nk awk sorang jer awk.. huhu.. sy ni sebab sy xtau nk watpe dah mlm ni..mybe time2 mcm ni awk dah tido..so, sy xnk ganggu awk mlm ni.. awk.. awk nk tau x 4th presentation sy about what..about BLOGGING siot..haha..sy saja buat pasal ni..dah xtau dah nk buat tajuk apa.. hehe.. awk.. mungkin "lapan belas bulan lima tahun dua ribu lapan belas" nanti sy akan lafaz nikah dekat tok imam untuk satu-satunya orang yang sy cinta. "Aku terima nikahnya Nur Syahirah Binti Sa'ezan dengan mas kahwin lapan puluh lapan ringgit tunai.."  Awak.. akhir sekali sy nk ckp.. "AKU CINTA KAU HINGGA KE SYURGA AL-FIRDAUS" gud nytez awk.. awk take care eyh dok sana nuhh.. sy always tunggu kepulangan awk, biarpun sekejap bagi sy.. Luv u soo much! mmmuuuaaahhhxxx!

Truly I am.

        KASYAA        



1 comment:

  1. "lapan belas bulan lima tahun dua ribu lapan belas" laa~

    ReplyDelete